< PreviousPIED Ā V Ā 31. MARTS PLKST. 10.00 –14.30 Raksturīgākās kļūdas grāmatvedības uzskaitē un gada pārskatos, piemērojot kļūdainas grāmatvedības politikas, ko nosaka Gada pārskatu un konsolidēto gada pārskatu likums un MK noteikumu Nr. 775 «Gada pārskatu un konsolidēto gada pārskatu likuma piemērošanas noteikumi» SEMINĀR A MĒRĶ IS Caurskatīt un atkārtot MK noteikumu Nr. 775 «Gada pārskatu un konsolidēto gada pārskatu likuma piemērošanas noteikumi» jomas, kurās finanšu pārskatos rodas būtiskas neatbilstības vai kļūdas to neatbilstošas grāmatvedības politikas piemērošanas dēļ. Seminārā tiks aplūkoti daži praktiski piemēri. 1. Trīs nosacījumi saņemtās finanšu palīdzības, ziedojumu un dāvinājumu uzskaitē un raksturīgākās kļūdas. Paraugs saņemtā ilgtermiņa finansējuma aprēķiniem. Kāda informācija būtu jāsniedz gada pārskata pielikumā. 2. Informācija, kas sniedzama finanšu pārskatā par notikumiem pēc bilances datuma. Kā finanšu pārskatā labot iepriekšējo gadu kļūdas, kas atklātas pārskata gadā? Piemērs tam, kā šādu kļūdas labojumu varētu noformēt grāmatvedībā un kā informācija par laboto kļūdu jāuzrāda finanšu pārskatā. Kas ir grāmatvedības aplēse un kāda informācija jāatklāj finanšu pārskatā par tās maiņu? 3. Kādi ir galvenie nosacījumi ieņēmumu uzrādīšanai no preču pārdošanas, pakalpojumu sniegšanas, procentu ieņēmumiem un ieņēmumiem no dividendēm un to raksturīgākās kļūdas? 4. Kādas ir galvenās kļūdas pamatlīdzekļu iegādes vai izveidošanas uzskaitē un to atzīšanai par pamatlīdzekli? Kādas izmaksas tiek iekļautas tiešajā pamatlīdzekļa iegādē vai izveidošanas izmaksās un kā uzskaita tā uzturēšanas izmaksas? Kādas galvenās kļūdas iespējamas, piemērojot pamatlīdzekļu pārvērtēšanas metodi, un kāda informācija par to jāatklāj finanšu pārskata pielikumā? Kā vadības aplēse par pamatlīdzekļu lietderīgās lietošanas laiku var ietekmēt sabiedrības finanšu rādītājus un attiecīgi lietotāju lēmumus par sabiedrības likviditāti? Kāda informācija bieži trūkst finanšu pārskata pielikumā par pamatlīdzekļu atsavināšanu? 5. Kā novērtēt, vai debitoru parāds ir šaubīgs vai bezcerīgi atgūstams, un kādi dokumenti ir par pamatu grāmatvedības ierakstiem uzskaites sistēmā? Kādas ir UIN sekas šaubīgu vai bezcerīgu debitoru zaudējumu sakarā? SEMINĀRU VADĪS SANDRA DZERELE, zvērināta revidente, SIA Sandra Dzerele un Partneris partnere SEMINĀRS NOTIKS Viesnīcā Radi un Draugi, Mārstaļu ielā 3, Rīgā DALĪBAS MAKSA Bilances un Bilances Juridisko Padomu 12 mēnešu abonentiem – 89 EUR plus PVN, pārējiem – 99 EUR plus PVN Jautājumus semināra vadītājai lūdzam iesūtīt: valts@lid.lv SEMINĀR A IER AKSTS Aktuālais un svarīgais – 2019. gada uzņēmumu ienākuma nodoklis un 2019. gada pārskats I. Uzņēmumu ienākuma nodokļa likums un gada pēdējā deklarācija Atsvaidzināsim zināšanas par jauno UIN deklarāciju, par gada pēdējā deklarācijā uzrādāmo informāciju; izskatīsim VID uzziņās paustās atziņas, t. sk. padziļināsim izpratni par personāla ilgtspējas izdevumiem, uzkrājumiem, aizdevumiem, šaubīgiem debitoriem, aktīvu vērtības izmaiņām un to ietekmi uz UIN deklarāciju u. c. aktuālais. Revīzijas procesā izstrādātie excel faili – palīgs UIN aprēķinam (tiks iesūtīti elektroniski, t.sk. aprēķini procentu maksājumiem, zudumiem, saistīto personu darījumu kopsummai). II. 2019. gada pārskats Aktuālais iesniegšanas kārtībā EDS un MK noteikumos Nr. 399 «Noteikumi par sabiedrību sagatavoto finanšu pārskatu vai konsolidēto finanšu pārskatu elektroniskā noraksta formu». Aizpildīšanas ieteikumi un paraugi. Situāciju apskats VID uzziņu kontekstā un revidenta darba praksē. SEMINĀRU VADĪS NELDA JANOVIČA, zvērināta revidente, sertificēta nodokļu konsultante, sertificēts koučs. SIA Nodokļu Konsultatīvais Birojs un SIA Audita Grupa īpašniece un valdes locekle IER AKSTA CENA Bilances un Bilances Juridisko Padomu 12 mēnešu abonentiem – 39 EUR plus PVN, pārējiem – 49 EUR plus PVNBILANCES AKADĒMIJA PIEDĀVĀ IESPĒJAS APGŪT ZINĀŠANAS KVALIFICĒTU UN ZINOŠU PASNIEDZĒJU VADĪBĀ GAN KLĀTIENES KURSOS UN SEMINĀROS, GAN E–SEMINĀROS UN VIDEOAPMĀCĪBĀS INTERNETĀ PA P I L D U I N F O R M Ā C I J A Zanda Raciborska – zanda@lid.lv; 67606110 * — viena mācību stunda = 45 min. DOKUMENTU DARBA ORGANIZĒŠANA ATBILSTOŠI DOKUMENTU IZSTRĀDĀŠANAS UN NOFORMĒŠANAS VADLĪNIJĀM P R O G R A MM A S MĒ R Ķ I S Izprast dokumentu pārvaldības būtību, svarīgākos normatīvos aktus un terminus; izstrādāt un noformēt dokumentus un to atvasinājumus atbilstoši jaunākajām normatīvo aktu prasībām. Veiksmīgi sagatavot elektroniskos dokumentus, izprast dokumentu apriti iestādē, arhīva darba pamatfunkcijas, kā arī iepazīties ar praktiskiem piemēriem un to pielietošanu. Papildus kursa ietvaros būs praktiskie darbi dokumentu sagatavošanā un arhīvu pārvaldībā. M Ā C Ī BU KU RS A S A T U RS 1. Normatīvie akti, kuri reglamentē dokumentu pārvaldību. 2. Dokumentu izstrādāšanas un noformēšanas jaunās prasības pēc MK noteikumiem Nr. 558. 3. Dokumentu izstrādāšanas un noformēšanas vadlīnijas (no 29.01.2020.). 4. Noteikumi par personas darba vai dienesta gaitu un izglītību apliecinošiem dokumentiem, kuriem ir arhīviska vērtība, un to glabāšanas termiņiem. 5. Ofi ciālās elektroniskās adreses likums. 6. Dokumentu juridiskais spēks. 7. Tehniskās prasības dokumentu noformēšanā. 8. Dokumentu oriģināli un to atvasinājumi. 9. Pārvaldes dokumentu sistēma un tajā ietilpstošās dokumentu grupas: organizatoriskie dokumenti, rīkojuma dokumenti, personāla dokumenti, faktu fi ksējoši dokumenti, sarakstes dokumenti. 10. Elektroniskie dokumenti un to atvasinājumi. 11. Personas datu un privātuma aizsardzība lietvedības dokumentu izstrādē. 12. Dokumentu izstrādāšanas praktiskie darbi. 13. Arhīva darba pamatfunkcijas un praktiskie darbi. K U R S U V A DĪ T Ā J A MBA JOLANTA BRILTE, Biznesa augstskolas Turība lektore, SIA Apmācību un tālākizglītības aģentūra valdes priekšsēdētāja D A L Ī B A S M A K S A 118,00 EUR + PVN (cena ar PVN 142,78 EUR), dalības maksā iekļauti izdales materiāli un pusdienas. Mācību kursa apmeklētāji saņems apliecību par mācību kursa apgūšanu. K U R S U N O R I S E S L A IK S 11. un 18. MARTĀ K U R S U N O R I S E S V I E T A Graudu ielā 68, Rīgā PI E T EI KŠ A N Ā S U N RĒĶ I N U A P M A KS A līdz 9. martam (ieskaitot)! MĀCĪBU STUNDAS* 16 rbi. kie darbi. VADĪBAS GRĀMATVEDĪBA P R O G R A MM A S MĒ R Ķ I S Apgūt un izprast izmaksu iedalījumu, pašizmaksas aprēķinus un budžetu veidošanu. Izzināt informācijas sagatavošanu svarīgu lēmumu pieņemšanai, kas nodrošina uzņēmuma turpmāko attīstību. Uzzīmēt lēmumu pieņemšanas “koku”. M Ā C Ī BU KU RS A S A T U RS 1. Ievads vadības grāmatvedībā. 2. Izmaksu klasifi kācija un raksturojums. 3. Pilnas pašizmaksas kalkulācija. 4. Mainīgo izmaksu pašizmaksas kalkulācija. 5. Cenu kalkulācija un novērtēšana. 6. Lēmumu pieņemšanas process. 7. Lēmumu pieņemšana svarīgās izmaksās. 8. Naudas līdzekļu plānošana. 9. Operatīvās fi nanšu informācijas sagatavošana, analīze un plānošana uzņēmumā. 10. Peļņu ietekmējošo faktoru noteikšana. 11. Budžeta sastādīšanas pamatprincipi. 12. Uzņēmuma budžeta plānošana un tā kontrole. K U R S U V A DĪ T Ā J A Mg.oec., Mg.paed., Mg.agr. ANNA MEDNE, Biznesa augstskola Turība Finanšu un grāmatvedības programmas direktore, pieredzes bagāta lektore fi nanšu un grāmatvedības jomā, praktizējoša grāmatvede – konsultante komercuzņēmumā D A L Ī B A S M A K S A 177,00 EUR + PVN (cena ar PVN 214,17 EUR), dalības maksā iekļauti izdales materiāli un pusdienas. Mācību kursa apmeklētāji saņems apliecību par mācību kursa apgūšanu. K U R S U N O R I S E S L A IK S 13., 20. un 27. MARTĀ K U R S U N O R I S E S V I E T A Graudu ielā 68, Rīgā MĀCĪBU STUNDAS* 24 PI E T EI KŠ A N Ā S U N RĒĶ I N U A P M A KS A līdz 10. martam (ieskaitot)! . VADĪBAS GRĀMATVEDĪBA IR NĀKAMAIS GRĀMATVEDĪBAS POSMS, KURŠ SEKO PĒC FINANŠU GRĀMATVEDĪBAS DATU UZSKAITES UN NOVĒRTĒŠANAS, UN PĒC BŪTĪBAS IR UZŅĒMUMA KOMERCNOSLĒPUMSNext >